wtorek, 12 czerwca 2012

Prolog

                                         Prolog

              Dzisiaj miał być nasz pierwszy dzień w nowej szkole w Anglii. Byłyśmy trochę zdenerwowane. Kogo tam poznamy? Będą nas lubić? Lecz po chwili ta myśl zniknęła wraz z ekscytacją.
-w domu musicie być o 17 . Ok?-spytała sie mama
-ok!-odpowiedziałyśmy w tym samym momencie
( Na szczęscie kończymy lekcje o godz. 15 ale chciałyśmy jeszcze zwiedzić miasto)
-Ok, teraz wchodzimy do naszej nowej szkoły , poznamy nowe osoby... Życze powodzenia Nathalie- pomyślałam
-Hmm... Pierwszą mamy biologie w sali nr 65- powiedziała Martha zaglądając w plan.

*****************************************************
Gdy dochodziłyśmy do klasy zauważyłyśmy grupkę chlopaków. Było ich z pięciu i mieli około 20 lat. Byli oblegani przez fanki . Robiły sobie z nimi zdjęcia i prosiły ich o autografy.
-Oho, coś sie dzieje -powiedziała Martha
-Kim niby są , że dziewczyny sie z nimi fotografuja?!- spytałam dziewczyny przechodzacej obok.
-To One Direction. Najpopularniejszy zespol muzyczny w Anglii. Sa bossscy. - odpowiedziała
Pfff.. Raczej sława uderzyla im do glowy. Ja nie widze w nich nic niezwyklego ._. - pomyslalam patrzac na nich z nienawiscia
Mi sie nie podobaja- jakby czytajac mi w myslach szepnela Martha
Mi też - odpowiedzialam ale widocznie bedziemy musialy sie z nimi męczyć...

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Hejo! Tu Nats ;)  Oceniajcie prolog w komentarzach przepraszamy ze z mortim nie dodawalysmy tak dlugo ale mialysmy urwanie glowy . Mam nadzieje ze sie wam podoba bo to moje pierwsze dzielo ;D

Mort&Nats

2 komentarze:

  1. fajneee :D tylko mogłabyś odznaczać rozmowy " - " ? i pisać jakoś bardzie ładnie ? w sensie , w osobnych linijkach , itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze to nie mogę się doczekać dalszych rozdziałów ; )
    spodobał mi się ten blog

    OdpowiedzUsuń