piątek, 31 sierpnia 2012

2.Will

Z perspektywy Will'a.
Wszedłem po dzwonku do klasy,mieliśmy akurat historie,zastępstwo z naszą wychowawczynią.
Nasza stara baba z wąsem właśnie przyprowadziła do klasy jakieś dwie nowe dupy,ładne laski,na to wychodzi  że są to siostry,jedna brunetka druga blondynka,obie bardzo ładne,ale jakoś bardziej podeszła mi ta brunetka,moja wycha właśnie ją przedstawiła.
-To jest Nathalie-Wskazała na brunetkę-A to jest Martha-Wskazała na blondynkę.
Czyli laska co mi się spodobała ma na imię Nathalie,ładne imię,nawet bardzo,ale tak jak już mówiłem ta blondynka jest bardziej w stylu Tomasa lub Davida no ale cóż,Tom ma za dziewczynę największego plasticzka w szkole ,a David jest wolny,spojrzałem na mojego przyjaciela który był wpatrzony w farbowaną blondynkę,gdy zauważył że się na niego patrzę uśmiechnął się cwaniacko,czyli ma jakieś plany w związku do Marthy.
Gdy ujrzałem jego uśmiech zacząłem się śmiać pod nosem.
-Z czego się śmiejesz Will? Podziel się z klasą.
-Z niczego pani psor.-Powiedziałem.
-Dalej Nathalie usiądź obok Willa-Punkt dla mnie! Fuck yea!-A ty Martha usiądziesz obok naszego spóźnialskiego-Styles! ale współczuje dziewczynie.
Po chwili do klasy wszedł pan Styles,wielka gwiazda,pfffffff najgorszy jest z tej zgrajki pedałków.
-Styles! gdzie byłeś?!-Krzyknęła nasza pani.
-Przepraszam menager dzwonił-Odpowiedział.
-Dobra,siadaj.
-Oo,czy ja dobrze widzę? Dziewczyna od mojej kawy wylanej na sweter-Haroldzik skierował pytanie do Marthy.
-O widzę że już poznałaś Stylesa?-Spytał się David.
-Taak,niestety z tej gorszej strony-Odpowiedziała z uśmiechem.
-To jest jakaś lepsza strona?-Zaśmiał się-Jestem David-Powiedział po czym podał jej rękę.
-Martha-Odpowiedziała z uśmiechem podając mu rękę.
-David! Nie gadaj! I po drugie nie ściągaj nowej koleżanki na złą drogę -Powiedziała pani Black.
-Pani nikt nie ściagnął i teraz pani uczy nas-Powiedział mój przyjaciel robiąc uśmiech nr.3.
-Ja z wami nie wytrzymam,a z resztą nie ważne mamy zastępstwo więc puszczę wam jakiś film-Powiedziała pani a ja pomyślałem że zagadam do Nathalie.
-Jestem Will-Powiedziałem.
-Nathalie-Uśmiechnęła się.
-Miło mi,skąd jesteście?
-Menchester-Powiedziała po czym zadzwonił dzwonek - Do zobaczenia-Powiedziała po czym z Marthą wyszła z klasy.
Po chwili na korytarzu dy podszedł do nas Tomas powiedział:
-Poznałem niezłą dupę.
-My też-Powiedzieliśmy z Davidem.
-Blondynka-Powiedział Tom.
-Blondynka-Powiedział David.
-Brunetka-Powiedziałem-Tam idzie-Cała nasza trójka razem pokazała na nowe siostry,po chwili ja jak głupi zacząłeś się śmiać bo to było do przewidzenia.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Witam was ^^ Tutaj znowu Mort,rozdział nudy,bez sensu itp,itd ale to dlatego że nie mam talentu XDDD Tak szczerze dodałam go tylko dlatego że ja i Nat nie dodawałyśmy przez 2 miesiące jak nie dłużej <3 Teraz zaczyna się szkoła a my idziemy do pierwszej gimnazjum,będziemy się starać dodawać jak najczęściej ale będziecie nam musieli wybaczyć nie obecności ^^
Podoba się? - Mort

2 komentarze:

  1. Jest świetny, tylko szkoda, ze taki krótki . :)
    Czekam na następny xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :D Chciałam cię poinformować że nominowałam cię do Liebster Award więcej dowiesz się na ---> http://kicking-and-screaming-1d-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń